Druhý den
Nejdříve se dětem pustila videa o parkuru, která se jim velmi líbila. Pak už následoval přesun do tělocvičny, kde na ně čekal profesionální parkurista. Nejdřív se s dětmi rozcvičil, aby se koncetrovaly před hlavním programem. Pak už následoval parkuristův nachystaný bohatý program s překážkovými dráhami, při kterém se naučily zdolávat různé fyzicky náročné překážky po celém prostoru tělocvičny. Když se dětem měřit čas, mohly si zjistit za jakou dobu dráhu stihnou a při druhém kole (které se opět měřilo) se měly příležitost zlepšit.
Odpoledne po obědě následoval krátký odpočinek a volná zábava, po které na děti čekalo vyrábění žonglérských míčků. Děti se naučily postup výroby žonglérského míčku, navzájem si s prací pomáhat ve skupině a , respektovat, že házet se s míčky může až venku.
Na závěr dne jsem si s dětmi už jenom zahrál hru buchtičky. Děti se naučily dělat dohodnuté pohyby na daná slova a rychle reagovat, postupně vymýšlet i nová vlastní pravidla, osvojit si je a střídat se v zadávání slov, na které se poté pohyby dělaly. Například ,,spadla lžička do kafíčka´´ znamenalo spadnout k zemi a buchtičky byl pokyn pro skákání.