2.den
DOPOLEDNE
Ráno se detěm pustila videa o paourkuru, která se jim velmi líbila. Poté následoval přesun do tělocvičny, kde už na ně čekal profesionální parkurista se svým programem. Předtím ale ještě předcházela krátká rozcvička, aby se děti koncentrovaly před hlavním programem, při kterém se naučily zdolávat různé fyzicky náročné překážky po celém prostoru tělocvičny. Když se jim začal měřit čas, mohli si zjistit za jakou dobu dráhu stihnou a při druhém pokusu (který se opět měřil) měly příležitost se zlepšit.
ODPOLEDNE
Odpoledne po krátkém odpočinku a volné zábavě následovalo vyrábění žonglérských míčků. Děti se naučily postup výroby žonglérského míču, navzájem si s prací pomáhat ve skupině a , respektovat, že házet se s míčky může až venku.
Pak jsem si ještě s dětmi na závěr zahrál hru Buchtičky. Děti se naučily dělat dohodnuté pohyby na daná slova a rychle reagovat, postupně vymýšlet i nová vlastní pravidla, osvojit si je a střídat se v zadávání slov, na které se poté pohyby dělaly. Spadla lžička do kafíčka například znamenalo skok k zemi, buchtičky třeba bylo slovo pro skákání.